
- Αποτελεσματική διαχείριση κλήσεων με 100% ανταπόκριση άμεσα ακόμα και εκτός ωραρίου.
- Ευελιξία, ευγένεια, επαγγελματισμό και συνέπεια στις επικοινωνίες με τους ασθενείς.
- Υποψήφιοι πελάτες/ασθενείς εξυπηρετούνται από εξειδικευμένη Επισκέπτρια Υγείας και όχι αυτόματο τηλεφωνητή για άμεσο ραντεβού.
- Αύξηση των ήδη υπάρχοντών ραντεβού.
- Διατήρηση και ενίσχυση της βάσης δεδομένων ασθενών.
- Χαμηλά λειτουργικά έξοδα.
- Διαχείριση υπενθυμίσεων, μηνυμάτων, ερωτήσεων, κλπ.
- Αποτελεσματική και γρήγορη διεκπεραίωση των εργασιών ενός ιατρείου.
- Άμεση ενημέρωση καταγραφής ραντεβού, μηνυμάτων και κλήσεων.
- Οργάνωση πελατολογίου με πλήρη και λεπτομερή στατιστική εικόνα.
- Κάλυψη όλων των επαγγελματικών αναγκών ενός σύγχρονου ιατρείου.
- Διάθεση του πολύτιμου χρόνου για πιο ουσιαστικά θέματα ανάπτυξης.